ZAPYTANIE OFERTOWE NR: 06/2020
DOTYCZY PROJEKTU:
Tytuł projektu: System monitoringu i analizy zdarzeń pozwalający na podniesienie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych kategorii D, a także identyfikujący przestrzeganie obowiązujących przepisów ruchu drogowego.
Numer wniosku: POIR.04.01.04-00-0048/20
ZAMAWIAJĄCY:
ul. Ks. Prałata Stanisława Słonki 54
34-300 Żywiec
REGON – 072826959
NIP – 5532252006
DATA UPUBLICZNIENIA ZAPYTANIA OFERTOWEGO: 18.09.2020 r.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Wynajem powierzchni do prowadzenia badań oraz prac B+R
KOD CPV:
70130000-1 – Wynajem nieruchomości stanowiących własność
- WYMAGANIA I OPIS ZAMÓWIENIA
Okres realizacji zamówienia: 01.10.2020 – 31.07.2023
Nieruchomość (droga) wykorzystana będzie do wykonania prototypu podsystemu monitorowania i rejestracji zdarzeń w celu prowadzenia badań w zakresie zbędnym do wykonania działań zaplanowanych w projekcie. Nieruchomość musi spełniać następujące minimalne wymagania (nie gorsze niż):
- nieruchomość – droga asfaltowa z możliwością jej zamknięcia i wyłączenia z ruchu,
- powierzchnia nieruchomości nie mniejsza niż 497 m2, o wymiarach minimalnych: szerokość nie mniej niż 7,20 m, długość nie mniej niż 69 m,
- teren nieruchomości powinien być monitorowany przez 24h,
- aktywny dostęp (podłączenie) do mediów: woda, energia elektryczna o mocy nie mniejszej niż 2 kW
- nieruchomość umożliwia przejazd pojazdów różnego typu (np. samochody ciężarowe z przyczepami).
Wymagania dodatkowe:
- Wykonawca jest właścicielem nieruchomości na cały czas wskazanego okresu realizacji zamówienia,
- Wykonawca wyrazi zgodę na instalację na terenie nieruchomości urządzeń niezbędnych do wykonania zaplanowanych prac w projekcie,
- Wykonawca przedstawi do oferty mapę nieruchomości z numerem ewidencyjnym nieruchomości.
Wszytskie wymagania powinny być spełnione na dzień 01.10.2020 r.
- WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Wykonawca jest właścicielem nieruchomości (na czas wskazanego terminu realizacji zamówienia) oraz wyraża zgodę na instalację na terenie nieruchomości urządzeń niezbędnych do wykonania zaplanowanych prac w projekcie.
2. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień względem wykonywania wskazanego przedmiotu zamówienia.
3. Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe albo osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym bądź osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzaniem wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawca potwierdzi spełnianie ww. warunków poprzez złożenie odpowiednich oświadczeń.
- TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Ostateczny termin składania ofert: 25.09.2020 r.
Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną opublikowane na stronie internetowej Zamawiającego: www.elmontaz.pl oraz na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
- MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
- Oferta powinna zostać przygotowana na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta powinna być przygotowana w języku polskim.
- Oferty stanowiące odpowiedź na zapytanie można składać:
- za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście do siedziby firmy zamawiającego: ELMONTAŻ Sp. z o.o., ul. Ks. Prałata Stanisława Słonki 54, 34-300 Żywiec;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailem: safecross@elmontaz.pl.
Z dopiskiem (na kopercie; w przypadku poczty elektronicznej - z tytułem)
„OFERTA NA WYNAJEM POWIERZCHNI DO PROWADZENIA BADAŃ ORAZ PRAC B+R”
- W przypadku ofert, które będą dostarczane drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do biura Zamawiającego. Oferty, które będą dostarczane elektronicznie na wskazany adres e-mail powinny być podpisane przez Oferenta.
- Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia: Dariusz Izydor - tel. kom.: 882-116-808, e-mail: safecross@elmontaz.pl.
- Wykonawca może zwrócić się na piśmie do zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego najpóźniej do dnia 24.09.2020 r. Zapytania o wyjaśnienia należy składać
- za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście do siedziby firmy zamawiającego: ELMONTAŻ Sp. z o.o., ul. Ks. Prałata Stanisława Słonki 54, 34-300 Żywiec;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailem: safecross@elmontaz.pl.
- Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień. Jeżeli zapytanie o wyjaśnienie treści zamówienia wpłynął po upływie powyższego terminu lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
- KRYTERIA OCENY OFERT:
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
- Cena – 90% wagi oceny
- Odległość drogowa od Zamawiajacego – 10% wagi oceny
- Zasady wyliczania kryterium punktowego:
- Dla ceny najmu: najniższa oferowana cena najmu = 90 pkt, wyliczenie ilości punktów dla każdej z ofert: cena najniższa/cena oferowana * 90 pkt.
- Odległość drogowa od Zamawiajacego: odległość do 40 km – 10 pkt., do 60 km – 5 pkt., do 100 km – 1 pkt., powyżej 100 km – 0 pkt.
- Miejsce siedziby Zamawiajacego: ELMONTAŻ Sp. z o.o., Ul. ks. Prałata Stanisława Słonki 54, 34-300 Żywiec.
- Najkorzystniejszą ofertę będzie stanowić oferta z najwyższą ilością punktów.
- WARUNKI POSTĘPOWANIA:
- Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
- Oferty, które nie spełniają wymagań określonych w zapytaniu ofertowym nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Oferty częściowe lub wariantowe nie będą brane pod uwagę.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego na każdym etapie prowadzonego postępowania. W takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
- Postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie.
- Termin ważności oferty – 30 dni liczone od daty upływu terminu składania ofert.
Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy/Oferenci, którzy posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe albo osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym bądź osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzaniem wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
-
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu, co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- ZAWARCIE UMOWY:
-
-
- Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza zobowiązany jest do zawarcia umowy z Zamawiającym w terminie do 7 dni roboczych od daty przesłania wzoru umowy.
- Jeżeli Wykonawca będzie się uchylał od zawarcia umowy we wskazanym wyżej terminie Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośródód pozostałych ofert.
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi zasadami.
-
-
- Zmiana termin realizacji zamówienia w przypadku:
- wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
- gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem.
- Zmiany ogólne ze względu na:
- zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
- wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
- na zmiany, które będą następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Pośredniczącej, która przyznała środki na dofinansowanie projektu,
- zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Dostawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Dostawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy.
-
-
- Zmiany i uzupełnienia postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
-
-
- LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY:
- Formularz ofertowy (załącznik 1)
- Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (załącznik 2).
Mapa nieruchomości wraz z numerem ewidencyjnym nieruchomości.
-
Adres
ul. Ks. Pr. St. Słonki 54
34-300 Żywiec -
Telefon
-
Godziny
Pon-Pt:
7:00 - 15:00 -
e-mail
biuro@elmontaz.pl oferty@elmontaz.pl ksiegowosc@elmontaz.pl